Hulp nodig? Neem contact met ons op!

Maandag t/m woensdag: 08:00 - 19:30 uur | Donderdag en vrijdag: 08:00 - 20:30 uur |
Zaterdag: 09:00 - 12:00 uur | Meer info over onze openingstijden
Bel: 040-292 48 48 of stuur een e-mail: info@stas.nl

Whatsapp: 06-11 29 24 34 Chat met ons



 

STAS picture hanging systems

Esp 245, 5633 AD Eindhoven
E-mail: info@stas.nl
Telefoon: 040-292 48 48
KvK: 17127229
BTW NL809287766B01

Zakelijk contact

Bent u een zakelijke klant? Maak kennis met ons projectenteam!
Bel: 040-292 48 48 of e-mail: info@stas.nl om op rekening te bestellen.
Bereikbaar op maandag t/m donderdag van 08:00 - 17:30 uur en
op vrijdag van 08:00 - 16:00 uur.

Webshop contact

Hebt u vragen rondom onze webshop of online bestellingen?
Bel: 040-292 48 48, e-mail: webshop@stas.nl of Whatsapp: 06-11 29 24 34.
Bereikbaar op maandag t/m donderdag van 08:30 - 17:30 uur en
op vrijdag van 08:30 - 16:00 uur.
Of chat met ons op maandag t/m woensdag 08:30 - 19:30 uur, donderdag & vrijdag 08:30 - 20:30 uur en
op zaterdag van 09:00 - 12:00 uur.

Verkooppunten STAS in Nederland

STAS ophangsystemen zijn verkrijgbaar diverse aanbieders door heel Nederland. Zoek hier uw dichtstbijzijnde STAS verkooppunt op.

Volg ons online

Facebook | Instagram | LinkedIn | Youtube | Pinterest



Klantenservice / Leveringsvoorwaarden

De verzendkosten bedragen:
Voor Nederland
Voor kleine pakketten, korter dan 130 cm: € 4,95 - Franco levering voor orders vanaf € 100
Voor orders met rail t/m 150 cm: € 6,95 - Franco levering voor orders vanaf € 100
Voor orders met rail van 200 cm en langer: € 12,95 - Franco levering voor orders vanaf € 250

Voor België
Voor kleine pakketten, korter dan 130 cm: € 6,95 - Franco levering voor orders vanaf € 100
Voor orders met rail t/m 150 cm: € 9,95 - Franco levering voor orders vanaf € 100
Voor orders met rail van 200 cm en langer: € 19,95 - Franco levering voor orders vanaf € 250

Orders op werkdagen voor 13.00u geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Verzending vindt plaats met transportbedrijf DPD of Transmission, het grootste samenwerkingsverband van zelfstandige transport- en distributiebedrijven in Nederland en België.
Op de dag dat uw order verzonden wordt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Vervolgens ontvangt u van DPD of Transmission een e-mail met daarin een track & trace code en het tijdstip waarop uw bestelling zal arriveren (tijdsvak van 2 uur). U kunt via de portal van DPD/Transmission uw bestelling volgen. Wanneer het geplande tijdstip voor afleveren u niet uitkomt kunt u met DPD of Transmission een andere datum/tijdstip plannen voor bezorging.

Betaalmethoden

In onze webshop kunt u eenvoudig betalen met iDeal en Mister Cash. Ook betaling via Creditcard (Visa/mastercard), Maestro en SofortBanking behoren tot de betaalmogelijkheden.

iDeal
iDEAL is in Nederland het meest geaccepteerde betaalmiddel voor online betalingen. Alle klanten van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers kunnen online betalen met iDEAL. U doorloopt dezelfde stappen zoals u bij internetbankieren gewend bent; het verschil is dat de betaling met alle gegevens al voor u klaarstaat. Het is gemakkelijk en het proces verloopt volgens dezelfde strenge beveiligingseisen van uw bank.

Mister Cash
Mister Cash is het meest gebruikte betaalmiddel voor online betalingen in België. Alle klanten van de banken Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank kunnen online betalen met Mister Cash.

Veilig betalen - SSL
Het betalingsverkeer van onze shop verloopt via MultiSafepay, en wordt in een SSL omgeving afgehandeld. Bevindt u zich op een beveiligde site dan begint de URL met https://. De site is beveiligd volgens SSL-technologie. SSL staat voor Secure Sockets Layer en wordt gebruikt voor het aangaan van beveiligde elektronische transacties via het internet. Er wordt gebruik gemaakt van een public key encryption technologie, waarbij de overdracht van data versleuteld plaatsvindt.

Retourzendingen & vervanging defecte/beschadigde orders

 

Neem voor het retourneren altijd eerst contact met ons op via info@ophangsysteem.nl.

Graag bijsluiten bij uw retourzending: het retourformulier, een kopie van de orderbevestiging, print van mail-communicatie. Eventuele foto’s kunt u mailen naar info@ophangsysteem.nl. U kunt de retourzending richten aan:
STAS Picture Hanging Systems
t.a.v. retouren webshop
Esp 245
5633 AD Eindhoven


Het retourformulier kunt u hier downloaden.

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u als consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een 'afkoelingsperiode' van 14 werkdagen na aflevering van het product. Na het verstrijken van de afkoelingsperiode van 14 dagen wordt de koopovereenkomst een feit. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen, waarbij u zelf de vrachtkosten voor het terugsturen voor uw rekening dient te nemen. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, het advies is dan ook om dit in overleg met ophangsysteem.nl te doen. Wij maken het aankoopbedrag over zodra wij de artikelen weer in ons bezit hebben.

Om gebruik te maken van de mogelijkheid tot retourneren van aangekochte producten dient u aan de volgende voorwaarden voldaan te hebben:
• U dient het product compleet, in goede staat, onbeschadigd en degelijk verpakt en inclusief de aankoopnota en het ingevulde retourfomulier terug te sturen.
• U dient het product terug te sturen in de staat waarin u het ontvangen heeft.
• Indien u van uw herroepingrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking aan ophangsysteem.nl te retourneren.

Retourneren defecte / beschadigde artikelen:
• U dient bij aflevering uw pakket te inspecteren en beschadigingen z.s.m. (in ieder geval binnen 7 dagen na ontvangst) te melden!
• Is het product defect of tijdens het vervoer beschadigd, neem dan contact op met de klantenservice voor retour/vervanging.
• Beschadigde goederen dienen niet te worden weggegooid totdat we zijn geïnformeerd. Wanneer de schade aanzienlijk is, behouden wij ons het recht voor om een claim in te dienen bij de vervoerder die de beschadigde goederen voor inspectie weer kan ophalen.
• Wij zullen het volledige aankoopbedrag terugbetalen of de beschadigde artikelen kosteloos vervangen, mits gemeld binnen de gestelde termijn van 7 dagen.
• Defecte producten worden gratis vervangen. Wij behouden ons echter het recht voor om defecte product eerst te inspecteren. Defecten aan producten door oneigenlijk gebruik vallen niet onder de garantie en worden derhalve niet vergoed.

Privacy en cookie beleid
Lees hier de complete privacyverklaring en cookieverklaring.